Simontornya - PORTÁL VAKOK ÉS GYENGÉNLÁTÓK SZÁMÁRA       deutche   english   magyar   
 
ingyenes felolvasó program letöltése    Váltás a grafikus oldalra
 
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez című konstrukció keretében benyújtott KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00031 azonosítószámú „ Simontornya Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozás” című projektje

A projekt időtartama: 2015.02.01-től 2018.06.30-ig

Megnyert összeg: 6 956 806 Ft

100%-os finanszírozottság

A projekt főbb elemei: eszközbeszerzés, oktatásokon való részvétel, önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja, működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása, önkormányzatok elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó feltételek kialakítása, tesztelés, élesítés, projektmenedzsment, kötelező tájékoztatás és nyilvánosság biztosítása

A Simontornyai Polgármesteri Hivatalban egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások kerültek bevezetésre a 257/2016.(VIII.31.) Kormányrendelet előírásainak figyelembevételével 2017. január 1. napjától. A Hivatal a keretrendszer és az alábbi 3 szakrendszer (iratkezelő rendszer, önkormányzati adórendszer, gazdálkodási rendszer - 2018. január 1-től pedig az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ingatlanvagyon-kataszter rendszer, ipar -és kereskedelmi rendszer, hagyatéki leltár rendszer - igénybevételével csatlakozott az önkormányzati ASP rendszerhez.

A projekt keretében tesztelt éles üzemmódban működő, csatlakoztatott szakrendszerek alkalmazásához szükséges és előírt technikai feltételeknek megfelelő, üzembe helyezett, működő hardver eszközök beszerzése és hálózati infrastuktúra elemek kiépítése valósult meg. Szabályzataink, IT biztonsági szabályzat, iratkezelési szabályzat átdolgozásra kerültek. A csatlakozási feltételekben előírt, megfelelően tisztított szakrendszeri adatbázisok képezték az önkormányzati ASP központ bevezetéséhez szükséges adatállományt. Az ASP szakrendszerekhez történő csatlakozás érdekében manuális adatbázis feltöltést alkalmaztunk, melyet a hivatali munkatársak többletmunkájával tudtunk megvalósítani. A hivatal elektronikus ügyintézési folyamatának kialakítása, az ehhez kapcsolódó belső szabályzatok megalkotása, a szükséges jogszabályok megalkotása és a folyamatban részt vevő kollégák, ügyintézők felkészítése szintén részét képezte az átalakítási folyamatnak.